O nas
Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy w Agrobiznesie
Kierownik Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy w Agrobiznesie - Dr inż. Sebastian Jarzębowski
W celu realizacji zadań projektu powołane zostały 3 zespoły tj:
Zespół ds. Innowacji
(Komercjalizacja wyników badań naukowych, obrót własnością intelektualną, transfer wiedzy z uczelni do firm)
Koordynator Zespołu ds. Innowacji - Dr Piotr Gołasa
Zakres obowiązków:
- koordynacja działań Zespołu ds. Innowacji,
- koordynacja prac Centrum związanych z realizacją projektów,
- doradztwo w zakresie rozwijania przedsiębiorczości akademickiej,
- identyfikacja i komercjalizacja innowacyjnych projektów,
- doradztwo skierowane do naukowców w zakresie komercjalizacji innowacyjnych projektów oraz możliwości uzyskania ochrony własności intelektualnej,
- dokonywanie wstępnej oceny potencjału rynkowego nowych technologii,
- przygotowywanie ofert technologicznych oraz kontakt z potencjalnymi klientami lub inwestorami.
Zespół ds. Promocji i edukacji
(Promocja przedsiębiorczości akademickiej, edukacja dla przedsiębiorczości, działalność informacyjna)
Koordynator Zespołu ds. Promocji i Edukacji - Dr hab. Justyna Franc-Dąbrowska
Zakres obowiązków:
- koordynacja działań Zespołu ds. Promocji i Edukacji,
- koordynacja działań informacyjnych,
- kontakty z mediami,
- działania informacyjne, organizacyjne, edukacyjne i promocyjne w ramach projektów,
- działania promocyjne i edukacyjne związane z przedsiębiorczością studencką,
- promocja przedsiębiorczości akademickiej, odkryć naukowych, kontaktów z biznesem.
Zespół ds. Funduszy strukturalnych
(Fundusze strukturalne: wsparcie, monitoring, informacja)
Koordynator Zespołu ds. Funduszy Strukturalnych - Dr Mariusz Maciejczak
Zakres obowiązków:
- koordynacja prac związanych z realizacją projektów,
- nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorstwami aktywnymi w dziedzinie B+R,
- poszukiwanie innowacyjnych projektów badawczych realizowanych przez naukowców SGGW.